Abstract:
Мета дослідження полягає у науковому обґрунтуванні, теоретичній розробці та апробації педагогічних умов формування педагогічної майстерності майбутніх викладачів іноземної мови у закладах вищої освіти. Об'єкт дослідження – процес формування педагогічної майстерності майбутніх викладачів іноземної мови у закладах вищої освіти. Практичне значення одержаних результатів полягає в розробленні й упровадженні діагностувальної та експериментальної методик для визначення рівнів педагогічної майстерності майбутніх викладачів іноземних мов в ЗВО, а також в перевірці в пробному навчанні педагогічних умов. Основні положення, результати та висновки проведеного дослідження можуть бути використані при організації педагогічної практики, оцінювання рівня готовності випускників – магістрів до практичної педагогічної діяльності.