Abstract:
Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню розвитку мовленнєвої компетентності в читанні в майбутніх учителів англійської мови. У ході роботи висвітлено сучасний стан дослідження проблеми формування МКЧ у майбутніх учителів АМ у закладах вищої освіти; встановлено її структуру та зміст як складової англійськомовної міжкультурної комунікативної компетентності у майбутніх учителів англійської мови; проаналізовано психолого-дидактичні передумови формування МКЧ; описано вимоги до рівня володіння мовленнєвою компетентністю в читанні майбутніми учителями англійської мови; визначено етапи та розроблено комплекси вправ для формування мовленнєвої компетентності в читанні у майбутніх учителів
англійської мови; перевірено ефективність розробленої методики під час педагогічної практики; проведено пробне навчання з перевірки ефективності методики навчання студентів третього курсу мовленнєвої компетентності в читанні; розроблено методичні рекомендації щодо розвитку мовленнєвої компетентності в читанні в майбутніх учителів англійської мови.