Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – дослідження спрямоване на розвиток професійно орієнтованої лексичної компетентності у майбутніх учителів англійської мови під час самостійної роботи. Головною метою є створення методичного підходу, який дозволить студентам 2-го курсу розвивати свою англійськомовну лексичну компетентність у читанні та використовувати автентичні професійно орієнтовані тексти як засіб для досягнення цієї компетентності. У даній науковій роботі основний акцент робиться на проблемі формування англійськомовної лексичної компетентності (ЛК) у майбутніх учителів англійської мови шляхом використання інтерактивних тестових завдань під час занять з англійської мови (АМ). Дослідження виявило, що ефективним способом формування англійськомовної ЛК є використання інтерактивних тестових завдань під час занять з англійської мови. Англомовна лексична компетентність визначається як здатність розпізнавати лексичні одиниці (ЛО), розуміти їх на різних рівнях від окремих слів і словосполучень до складних речень та текстів. Ця компетентність включає в себе лексичні знання, лексичні навички та лексичну усвідомленість.