014. СЕРЕДНЯ ОСВІТА: Recent submissions

  • Василаш, Таісія Іванівна (Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
    Мета дослідження – аналіз й осмисленні процесу розвитку трагічних характерів головних героїв роману з акцентом на вплив соціального оточення та сімейних стосунків на їхнє особистісне становлення. Робота спрямована ...
  • Антощак, Евеліна Ігорівна (Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
    Мета дослідження - комплексне вивчення проблеми батьків і дітей у романі Ч. Діккенса "Домбі і син". Завдання: - проаналізувати соціально-історичний контекст, у якому був створений роман; - розкрити особливості образу ...
  • Троїцька, Дар’я Василівна (Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
    Мета дослідження: проаналізувати, як війна зображена в романі, дослідити її вплив на головного героя та інших персонажів, а також виявити способи подолання воєнних травм. Завдання дослідження: - Розкрити образ головного ...
  • Скорик, Вікторія Володимирівна (Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
    Мета дослідження – обґрунтувати сутність і роль античних персонажів у формуванні архетипів персонажів сучасної літератури. Зазначена вище мета передбачає розв‗язання наступних завдань: - обгрунтувати причини процесу ...
  • Рудоквас, Марія Павлівна (Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
    Мета дослідження : зосереджує увагу на дослідженні та розкритті антиутопічних аспектів у романі М. Етвуд "Оповідь служниці". Завдання дослідження: 1. Вивчення літературного жанру антиутопія. 2. Вивчення сучасних інтерпретацій ...
  • Семенюк, Марія Юріївна (Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
    Метою роботи є комплексний аналіз жанру антиутопії з детальним розглядом роману Сюзанни Коллінз "Голодні ігри" як прикладу сучасної антиутопії, для визначення характерних рис та особливостей жанру у контексті сучасної ...
  • Бордачова, Анастасія Михайлівна (Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
    Мета дослідження – аналіз впливу масової культури на зміну та розвиток жанру антиутопії за матеріалами роману Девіда Мітчела «Хмарний атлас». Визначена мета передбачає досягнення таких завдань у процесі дослідження: – ...
  • Пащенко, Марія Євгенівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    В умовах удосконалення освіти в Україні, наша держава не могла залишитися осторонь від розвитку такого напрямку як інклюзивна освіта, яка розрахована на дітей з особливими освітніми потребами, яким необхідна додаткова ...
  • Малець, Вікторія Сергіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Вибір даної теми обумовлений важливістю розвитку громадянської позиції у молодого покоління та значенням іноземної мови у цьому процесі. Громадянське виховання включає в себе розуміння основних цінностей суспільства, уміння ...
  • Левчук, Каріна Володимирівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Дослідження на тему «Формування естетичної культури старшокласників» присвячене вивченню особливостей формування естетичної культури учнів старшої школи, а саме, педагогічної складової. Курсова робота складається зі вступу, ...
  • Коземчук, Наталія Василівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    В умовах коли у нашій країні розгорнулася повномасштабна війна, громадянське виховання набуває особливої актуальності у житті кожної особи. Значущість підтримки та розвитку демократичного громадянського суспільства в Україні ...
  • Деркачова, Анастасія Дмитрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    В умовах сьогодення дослідження теми курсової роботи «Формування позитивного психолого-педагогічного клімату в класі як умова успішного навчання і виховання учнівської молоді» ґрунтується на пошуку шляхів покращення ...
  • Громей, Ангеліна Володимирівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    У контексті порівняльного аналізу освітніх систем України та Іспанії важливо враховувати, як культурні, історичні та економічні особливості впливають на формування та реалізацію освітньої політики. Наприклад, Іспанія, як ...
  • Маркіна, Софія Олександрівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Робота присвячена дослідженню психолого-педагогічних основ білінгвального навчання, що є актуальним в умовах глобалізації та зростаючої потреби у володінні кількома мовами. Основна мета роботи полягає в аналізі психологічних ...
  • Романенко, Катерина Миколаївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    На нинішньому етапі розвитку освіти ухвалення концепції Нової української школи перенесло поняття “педагогіки партнерства” зі світоглядних обширів у нормативну площину, адже НУШ діє саме на засадах педагогіки партнерства, ...
  • Павлюкова, Альона Віталіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Наробки багатьох дослідників вказують на необхідність більш ґрунтовного вивчення сучасних методів навчання в онлайн форматі та розробці інформаційно комунікаційних освітніх систем їх використання. Сучасні вимоги до організації ...
  • Комар, Арсеній Іванович (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Аналіз української системи освіти є актуальним для педагогічної спільноти, оскільки освітній сектор України зазнавав, зазнає і зазнаватиме значних змін та реформ. Вивчення становлення української освіти дозволить краще ...
  • Зайцева, Дарія Михайлівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Сучасна система освіти в Україні та світі, що повною мірою відповідає вимогам часу, є одним із найголовніших чинників зростання якості людського капіталу, генератором нових ідей, запорукою динамічного розвитку економіки і ...
  • Дашівський, Олег Сергійович (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Класний керівник має провідну роль у здійсненні виховної роботи в школі. Його професійні здібності є одним з головних чинників у навчанні та організації та здійсненні навчання. Розвиток людини та суспільства залежить від ...
  • Шкабарня, Ірина Віталіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2024)
    Мета дослідження: Охарактеризувати особливості освітнього процесу в Українській Державі 1917-1919 рр. Реалізація мети передбачає розв’язання таких завдань: 1. Проаналізувати історіографію та джерельну базу дослідження. 2. ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account