Abstract:
В умовах сьогодення дослідження теми курсової роботи «Формування позитивного психолого-педагогічного клімату в класі як умова успішного навчання і виховання учнівської молоді» ґрунтується на пошуку шляхів покращення психолого-педагогічного клімату в учнівському колективі,
оскільки у сучасній системі освіти України існує невідповідність між
соціальним замовленням суспільства на підвищення ефективності освітнього
процесу в закладах освіти та недосконалим рівнем організації роботи вчителя
по створенню позитивного психолого-педагогічного клімату серед учнів.
У першому розділі роботи розкрито основні фактори впливу на
створення сприятливого психолого-педагогічного клімату в учнівському
колективі, здійснено аналіз основних методів дослідження психолого-
педагогічного клімату в колективі учнів та розглянуто основні аспекти
формування сприятливого психолого-педагогічного клімату уроку, як важливої
умови підвищення ефективності та результативності навчально-виховного
процесу.
У другому розділі висвітлено основні методи діагностики психолого-педагогічного середовища в класі, розроблено методичні рекомендації щодо
створення сприятливого психолого-педагогічного клімату серед школярів та
надано практичні поради щодо формування позитивного психолого-
педагогічного клімату в учнівському колективі.