Abstract:
Дана курсова робота присвячена розробці методики навчання учнів закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) правилам пунктуації при однорідних членах речення. Мета дослідження полягає в тому, щоб створити ефективний педагогічний інструмент, який допоможе учням засвоїти правила вживання розділових знаків та навчити їх коректно використовувати під час написання текстів. У роботі були сформульовані чотири основні завдання: аналіз теоретичних аспектів вживання розділових знаків при однорідних членах речення; вивчення сучасного стану методики навчання пунктуації в українських ЗЗСО; розробка власної методики навчання; експериментальна перевірка ефективності розробленої методики.
Результати дослідження показали, що пунктуація є важливим елементом грамотного письма та мовлення, що сприяє чіткому висловленню думок та надає текстам емоційного забарвлення. Вивчення правил пунктуації при однорідних членах речення виявилося необхідним для формування мовної компетентності учнів.