Abstract:
Мета роботи полягає у виявленні лінгвістичних особливостей і уточненні природи рекламного дискурсу, аналізі реалізації цілей рекламного дискурсу за допомогою відповідних комунікативних стратегій і тактик та використання мовних засобів при реалізації жанрово-стилістичних особливостей рекламних текстів німецькою мовою. Для досягнення вищевказаних цілей були поставлені такі завдання: - уточнити поняття "дискурс" в цілому та окремо розглянути рекламний дискурс як лінгвістичне поняття, визначити поняття «реклама»; - виявити основні риси та цілі рекламного дискурсу; - виявити стратегії і тактики, які використовуються при складанні рекламного повідомлення та їх лінгвістичні особливості; - виявити лексичні, стилістичні та синтаксичні засоби, типові для реалізації комунікативної стратегії «Маніпуляції» в рекламних текстах німецькою мовою; Матеріалом дослідження стали 100 текстів реклами автомобілів німецькою мовою (17 540 знаків, 2 982 одиниці).