Abstract:
Метою дослідження є розкрити сутність і зміст педагогіки партнерства вчителя і сім’ї, проаналізувати ефективні шляхи її формування і реалізації в сучасній Україні. У процесі написання курсової роботи були використані такі методи: вивчення та дослідження джерел, класифікація, узагальнення, аналіз і синтез. Практична частина курсової роботи здійснювалася шляхом дослідження розвитку педагогіки партнерства в Україні, ознайомлення з різноманітними платформами для взаємодії школи і сім’ї та дослідженням педагогіки партнерства в ліцеї № 45 м. Києва.
Курсова робота складається зі вступу, двох розділів, висновків, резюме українською та англійською мовами, списку використаної літератури та 2 додатків. Загальний обсяг роботи 32 сторінки.