Короткий опис(реферат):
Основна мета роботи - проаналізувати сутність і зміст передового педагогічного досвіду вчителів-новаторів Артура Пройдакова, Максима Гвоздецького, Ірини Сокол, Кейши Троп і Ніколаса Гобе щодо навчання та виховання школярів, обґрунтувати ефективні шляхи його впровадження в навчальний процес вивчення іноземної мови в сучасній гімназії. У першому теоретичному розділі розглянуто суть поняття
педагогічного досвіду, його види та виникнення педагогіки новаторства. Також проведено аналіз передового педагогічного досвіду вчителів, зокрема Артура Пройдакова, Максима Гвоздецького, Ірини Сокол, Кейши Троп та Ніколаса Гобе. У другому практичному розділі описано способи впровадження сучасного педагогічного досвіду педагогів-новаторів у гімназіях України на уроках іноземної мови, а також принципи застосування цього досвіду в навчальних закладах Франції та США.