Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Шляхи реалізації педагогічного досвіду вчителів-новаторів Артура Пройдакова, Максима Гвоздецького, Ірини Сокол, Кейши Троп і Ніколаса Гобе на уроках іноземної мови в сучасній українській гімназії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пікула, Дарина Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-05-17T10:16:49Z
dc.date.available 2024-05-17T10:16:49Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пікула Д. В. Шляхи реалізації педагогічного досвіду вчителів-новаторів Артура Пройдакова, Максима Гвоздецького, Ірини Сокол, Кейши Троп і Ніколаса Гобе на уроках іноземної мови в сучасній українській гімназії : курсова робота з педагогіки / Д. В. Пікула ; наук. кер. М. І. Соловей ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 54 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5849
dc.description.abstract Основна мета роботи - проаналізувати сутність і зміст передового педагогічного досвіду вчителів-новаторів Артура Пройдакова, Максима Гвоздецького, Ірини Сокол, Кейши Троп і Ніколаса Гобе щодо навчання та виховання школярів, обґрунтувати ефективні шляхи його впровадження в навчальний процес вивчення іноземної мови в сучасній гімназії. У першому теоретичному розділі розглянуто суть поняття педагогічного досвіду, його види та виникнення педагогіки новаторства. Також проведено аналіз передового педагогічного досвіду вчителів, зокрема Артура Пройдакова, Максима Гвоздецького, Ірини Сокол, Кейши Троп та Ніколаса Гобе. У другому практичному розділі описано способи впровадження сучасного педагогічного досвіду педагогів-новаторів у гімназіях України на уроках іноземної мови, а також принципи застосування цього досвіду в навчальних закладах Франції та США. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject передовий педагогічний досвід en_US
dc.subject новаторство en_US
dc.subject педагоги-новатори en_US
dc.subject інноваційні методи навчання en_US
dc.subject advanced pedagogical experience en_US
dc.subject innovation en_US
dc.subject innovative pedagogues en_US
dc.subject innovative teaching methods en_US
dc.title Шляхи реалізації педагогічного досвіду вчителів-новаторів Артура Пройдакова, Максима Гвоздецького, Ірини Сокол, Кейши Троп і Ніколаса Гобе на уроках іноземної мови в сучасній українській гімназії en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу