dc.contributor.author |
Тарасенко, Анастасія Костянтинівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-17T11:38:23Z |
|
dc.date.available |
2024-05-17T11:38:23Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Тарасенко А. К. Формування педагогіки партнерства в Новій українській школі : курсова робота з педагогіки / А. К. Тарасенко ; наук. кер. М. І. Соловей ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 29 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5858 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи - розкрити сутність і зміст педагогіки партнерства в Новій українській сучасній школі, дослідити ефективні шляхи її реалізації. У першому розділі детально розглядаються основні поняття та принципи педагогіки партнерства. Було систематизовано ці концептуальні засади та їх вплив на навчальний процес. Окремо висвітлюється роль партнерських взаємин у педагогічному процесі та їх відображення у сучасній українській школі. У другому розділі досліджується практичний досвід впровадження педагогіки партнерства як в українських, так і у закордонних школах. Проаналізовано різні підходи та методики впровадження, а також оцінено їхню ефективність через аналіз результатів та перспективи подальшого розвитку. У висновках узагальнюються результати проведеного дослідження та формулюються рекомендації щодо подальшого вдосконалення практики педагогіки партнерства в Новій українській школі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
педагогіка партнерства |
en_US |
dc.subject |
повага |
en_US |
dc.subject |
довіра |
en_US |
dc.subject |
співпраця |
en_US |
dc.subject |
New Ukrainian school |
en_US |
dc.subject |
partnership pedagogy |
en_US |
dc.subject |
respect |
en_US |
dc.subject |
trust |
en_US |
dc.title |
Формування педагогіки партнерства в Новій українській школі |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |