Короткий опис(реферат):
Мета роботи - розкрити сутність і зміст педагогіки партнерства в Новій українській сучасній школі, дослідити ефективні шляхи її реалізації. У першому розділі детально розглядаються основні поняття та принципи педагогіки партнерства. Було систематизовано ці концептуальні засади та їх вплив на навчальний процес. Окремо висвітлюється роль партнерських взаємин у педагогічному процесі та їх відображення у сучасній українській школі. У другому розділі досліджується практичний досвід впровадження педагогіки партнерства як в українських, так і у закордонних школах. Проаналізовано різні підходи та методики впровадження, а також оцінено їхню ефективність через аналіз результатів та перспективи подальшого розвитку. У висновках узагальнюються результати проведеного дослідження та формулюються рекомендації щодо подальшого вдосконалення практики педагогіки партнерства в Новій українській школі.