Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тарасенко, Анастасія Костянтинівна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-17T11:38:23Z | |
dc.date.available | 2024-05-17T11:38:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Тарасенко А. К. Формування педагогіки партнерства в Новій українській школі : курсова робота з педагогіки / А. К. Тарасенко ; наук. кер. М. І. Соловей ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 29 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5858 | |
dc.description.abstract | Мета роботи - розкрити сутність і зміст педагогіки партнерства в Новій українській сучасній школі, дослідити ефективні шляхи її реалізації. У першому розділі детально розглядаються основні поняття та принципи педагогіки партнерства. Було систематизовано ці концептуальні засади та їх вплив на навчальний процес. Окремо висвітлюється роль партнерських взаємин у педагогічному процесі та їх відображення у сучасній українській школі. У другому розділі досліджується практичний досвід впровадження педагогіки партнерства як в українських, так і у закордонних школах. Проаналізовано різні підходи та методики впровадження, а також оцінено їхню ефективність через аналіз результатів та перспективи подальшого розвитку. У висновках узагальнюються результати проведеного дослідження та формулюються рекомендації щодо подальшого вдосконалення практики педагогіки партнерства в Новій українській школі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т. | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | педагогіка партнерства | en_US |
dc.subject | повага | en_US |
dc.subject | довіра | en_US |
dc.subject | співпраця | en_US |
dc.subject | New Ukrainian school | en_US |
dc.subject | partnership pedagogy | en_US |
dc.subject | respect | en_US |
dc.subject | trust | en_US |
dc.title | Формування педагогіки партнерства в Новій українській школі | en_US |
dc.type | Other | en_US |