dc.contributor.author |
Назаренко, Віктор Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2019-12-04T09:01:18Z |
|
dc.date.available |
2019-12-04T09:01:18Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Назаренко В. О. Лінгво-функціональні особливості вербально-товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою: кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства/ В. О. Назаренко; наук. рук. Кононець Ю. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2019. - 123 с. = Nazarenko V. O. Lingual and functional features of verbal trade marks in the English language advertising discourse and ways of their translation into Ukrainian: Master Qualifying Paper in Translation Studies/ V. O. Nazarenko; Research supervisor Kononets Y. V.; KNLU. - K., 2019. - 123 P. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/592 |
|
dc.description.abstract |
Мета дослідження полягає у визначенні лінгво-функціональних особливостей дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі.
Поставлена мета вимагає вирішення наступних завдань:
− розглянути вербальні товарні знаки як лінгвістичну проблему;
– назвати ключові перекладацькі стратегії і тактики відтворення вербальних товарних знаків;
– описати особливості англійськомовного рекламного дискурсу та специфіка його перекладу;
– окреслити структурні, лексико-семантичні і функціональні типи вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі;
– встановити стратегії і тактики відтворення українською мовою вербальних товарних знаків в перекладі текстів англійськомовного рекламного дискурсу;
– простежити застосування перекладацьких трансформацій для збереження прагматичних функцій вербальних товарних знаків в перекладі текстів англійськомовного рекламного дискурсу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.title |
Лінгво-функціональні особливості вербально-товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою |
en_US |
dc.title.alternative |
Lingual and functional features of verbal trade marks in the English language advertising discourse and ways of their translation into Ukrainian |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |