Abstract:
Мета дослідження полягає у визначенні лінгво-функціональних особливостей дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі.
Поставлена мета вимагає вирішення наступних завдань:
− розглянути вербальні товарні знаки як лінгвістичну проблему;
– назвати ключові перекладацькі стратегії і тактики відтворення вербальних товарних знаків;
– описати особливості англійськомовного рекламного дискурсу та специфіка його перекладу;
– окреслити структурні, лексико-семантичні і функціональні типи вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі;
– встановити стратегії і тактики відтворення українською мовою вербальних товарних знаків в перекладі текстів англійськомовного рекламного дискурсу;
– простежити застосування перекладацьких трансформацій для збереження прагматичних функцій вербальних товарних знаків в перекладі текстів англійськомовного рекламного дискурсу.