Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Роль метафори в сучасних німецьких та українських рекламних текстах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковальчук, Дарина Віталіївна
dc.date.accessioned 2024-05-22T12:02:09Z
dc.date.available 2024-05-22T12:02:09Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Ковальчук Д. В. Роль метафори в сучасних німецьких та українських рекламних текстах = Die Rolle der Metapher in zeitgenössischen deutschen und ukrainischen Werbetexten: курсова робота / Д. В. Ковальчук ; наук. кер М. В. Гамзюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 44 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5932
dc.description.abstract Курсова робота присвячена вивченню ролі метафори в сучасних рекламних текстах німецької та української мов. Дослідження спрямоване на аналіз використання метафор у рекламних повідомленнях з метою розкриття їхнього впливу на сприйняття та емоційну реакцію аудиторії. Робота розглядає загальні та відмінні особливості використання метафор в рекламних текстах обох мов, враховуючи культурні та лінгвістичні відмінності. В основі дослідження лежить порівняльний аналіз рекламних матеріалів з обох країн з виокремленням схожих та відмінних рис у використанні метафоричних засобів. Особлива увага приділяється культурним символам, що використовуються у метафорах, а також їхньому впливу на цільову аудиторію. Результати дослідження сприятимуть кращому розумінню та аналізу механізмів рекламного впливу з використанням метафоричної мови в контексті культурних та лінгвістичних особливостей кожної з розглянутих мов. en_US
dc.language.iso de en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Роль метафори в сучасних німецьких та українських рекламних текстах en_US
dc.title.alternative Die Rolle der Metapher in zeitgenössischen deutschen und ukrainischen Werbetexten en_US
dc.type Animation en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу