Abstract:
Курсова робота присвячена вивченню ролі метафори в сучасних
рекламних текстах німецької та української мов. Дослідження спрямоване на
аналіз використання метафор у рекламних повідомленнях з метою розкриття
їхнього впливу на сприйняття та емоційну реакцію аудиторії. Робота
розглядає загальні та відмінні особливості використання метафор в
рекламних текстах обох мов, враховуючи культурні та лінгвістичні
відмінності. В основі дослідження лежить порівняльний аналіз рекламних
матеріалів з обох країн з виокремленням схожих та відмінних рис у
використанні метафоричних засобів. Особлива увага приділяється
культурним символам, що використовуються у метафорах, а також їхньому
впливу на цільову аудиторію. Результати дослідження сприятимуть кращому
розумінню та аналізу механізмів рекламного впливу з використанням
метафоричної мови в контексті культурних та лінгвістичних особливостей
кожної з розглянутих мов.