Abstract:
Курсова робота присвячена дослідженню банківських термінів німецької мови та їхніх структурно-семантичного аспекту.
У вступі обґрунтовано актуальність обраної для дослідження проблеми, визначено її мету та конкретні завдання, з’ясовано її об’єкт і предмет, розкрито практичне значення і методику дослідження.
У першому розділі розглядаються теоретичні засади, термінологічної системи, категорії фахової мови.
У другому розділі розглядаються аспекти ділення банківської мови, зовнішньої та внутрішньої, усної та письмової банківської комунікації.
У третьому розділі проводиться аналіз розмовних варіантів використання основних банківських термінів, банківської комунікації на трьох рівнях з
врахуванням специфічної лексики.
У висновках подані результати дослідження. З’ясовано основні аспекти
термінології, термінологічної системи, фахової мови, три рівні використання.
Висвітлено за допомогою наукових джерел.