Abstract:
У роботі розглядається педагогіка партнерства, що передбачає взаємодію педагога, батьків та учнів з метою спільного проєктування та реалізації навчального процесу. Зазначається, що в підлітковому віці (базова школа) школярі формують свої цінності та інтереси, проявляють себе як особистість, іноді невпевнені в собі шукають нові шляхи і знання, тому важливо дати їм відчуття впевненості, значущості, закорінити в них доброту, сердечність та чуйність. Також співпраця з родинами є необхідною для поліпшення навчання дітей. Резюмуючи, педагогіка партнерства є важливим інструментом для розвитку підлітка та формування її цінностей та компетентностей. Батьківське партнерство передбачає спільне навчання, де батьки виступають як компетентні та цінні учасники, що допомагає їм стати ближче до своєї дитини.