Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування педагогіки партнерства в Новій українській школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Герасимчук, Тетяна Назарівна
dc.date.accessioned 2024-05-24T09:02:51Z
dc.date.available 2024-05-24T09:02:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Герасимчук Т. Н. Формування педагогіки партнерства в Новій українській школі : курсова робота з педагогіки / Т. Н. Герасимчук ; наук. кер. В. В. Кудіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 25 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5969
dc.description.abstract У роботі розглядається педагогіка партнерства, що передбачає взаємодію педагога, батьків та учнів з метою спільного проєктування та реалізації навчального процесу. Зазначається, що в підлітковому віці (базова школа) школярі формують свої цінності та інтереси, проявляють себе як особистість, іноді невпевнені в собі шукають нові шляхи і знання, тому важливо дати їм відчуття впевненості, значущості, закорінити в них доброту, сердечність та чуйність. Також співпраця з родинами є необхідною для поліпшення навчання дітей. Резюмуючи, педагогіка партнерства є важливим інструментом для розвитку підлітка та формування її цінностей та компетентностей. Батьківське партнерство передбачає спільне навчання, де батьки виступають як компетентні та цінні учасники, що допомагає їм стати ближче до своєї дитини. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject Нова українська школа en_US
dc.subject педагогіка партнерства en_US
dc.subject компетентності, цінності en_US
dc.subject New Ukrainian School en_US
dc.subject pedagogy of partnership en_US
dc.subject competencies en_US
dc.subject values en_US
dc.title Формування педагогіки партнерства в Новій українській школі en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу