Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Герасимчук, Тетяна Назарівна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-24T09:02:51Z | |
dc.date.available | 2024-05-24T09:02:51Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Герасимчук Т. Н. Формування педагогіки партнерства в Новій українській школі : курсова робота з педагогіки / Т. Н. Герасимчук ; наук. кер. В. В. Кудіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 25 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5969 | |
dc.description.abstract | У роботі розглядається педагогіка партнерства, що передбачає взаємодію педагога, батьків та учнів з метою спільного проєктування та реалізації навчального процесу. Зазначається, що в підлітковому віці (базова школа) школярі формують свої цінності та інтереси, проявляють себе як особистість, іноді невпевнені в собі шукають нові шляхи і знання, тому важливо дати їм відчуття впевненості, значущості, закорінити в них доброту, сердечність та чуйність. Також співпраця з родинами є необхідною для поліпшення навчання дітей. Резюмуючи, педагогіка партнерства є важливим інструментом для розвитку підлітка та формування її цінностей та компетентностей. Батьківське партнерство передбачає спільне навчання, де батьки виступають як компетентні та цінні учасники, що допомагає їм стати ближче до своєї дитини. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т. | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | педагогіка партнерства | en_US |
dc.subject | компетентності, цінності | en_US |
dc.subject | New Ukrainian School | en_US |
dc.subject | pedagogy of partnership | en_US |
dc.subject | competencies | en_US |
dc.subject | values | en_US |
dc.title | Формування педагогіки партнерства в Новій українській школі | en_US |
dc.type | Other | en_US |