Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Особливості відтворення українською мовою вербально-візуальної єдності англомовних текстів соціальної реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бранець, Ярослава Сергіївна
dc.date.accessioned 2024-05-25T10:05:47Z
dc.date.available 2024-05-25T10:05:47Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бранець Я. С. Особливості відтворення українською мовою вербально-візуальної єдності англомовних текстів соціальної реклами=Peculiarities of reproducing the verbal and visual unity of English-language social advertising texts in Ukrainian : курсова робота / Я. С. Бранець ; наук. кер. Х. Б. Мелько ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 54 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/5994
dc.description.abstract Курсова робота присвячена аналізу особливостей перекладу вербальновізуальної єдності англомовних текстів соціальної реклами на українську мову. У роботі розкрито теоретичні аспекти перекладу соціальної реклами, з акцентом на полікодовість таких текстів та необхідність збереження їх вербально-візуальної гармонії в процесі перекладу. Окрема увага приділена стратегіям та тактикам перекладу, що дозволяють адекватно передати соціальний меседж, з урахуванням культурних та лінгвістичних особливостей української аудиторії. Аналізується практичне застосування перекладацьких стратегій та визначаються унікальні аспекти перекладу соціальної реклами, зокрема, особливості перекладу її вербальної складової. Результати дослідження сприятимуть покращенню якості перекладу соціальної реклами, забезпечуючи її краще сприйняття та ефективність в українському медійному просторі. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject переклад en_US
dc.subject соціальна реклама en_US
dc.subject вербально-візуальна єдність en_US
dc.subject полікодовість en_US
dc.subject стратегії перекладу en_US
dc.subject медійний дискурс en_US
dc.subject translation en_US
dc.subject social advertising en_US
dc.subject verbal-visual unity en_US
dc.subject polycode en_US
dc.subject translation strategies en_US
dc.subject media discourse en_US
dc.title Особливості відтворення українською мовою вербально-візуальної єдності англомовних текстів соціальної реклами en_US
dc.title.alternative Peculiarities of reproducing the verbal and visual unity of English-language social advertising texts in Ukrainian en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу