Abstract:
Метою роботи є дослідження проблем контролю, перевірки та оцінювання знань учнів та шляхи їх розв’язання. Метою роботи є дослідження проблем контролю, перевірки та оцінювання знань учнів та шляхи їх розв’язання. У сучасних умовах, вимоги суспільства до рівня сформованості компетентностей учнів, що навчаються у закладах загальної середньої освіти продовжують зростати. Питання контролю, перевірки та оцінювання їхніх знань стає надзвичайно актуальним. Враховуючи це, для написання курсової роботи була обрана тема "Проблеми контролю, перевірки та оцінювання знань учнів та шляхи їх розв’язання". У першому розділі роботи висвітлено сутність контролю, його функції та значення в освітньому процесі. Шляхом аналізу педагогічної літератури та методичних рекомендацій розкрито різні види та форми контролю.
У другому розділі розглянуто основні вимоги та умови контролю та оцінювання знань учнів, а також недоліки сучасної системи. Проведено опитування серед педагогів з метою виявлення існуючих труднощів в об’єктивному оцінюванні знань, умінь та навичок учнів. На основі результатів опитування сформовано приклад програми з удосконалення системи контролю та оцінювання.