Короткий опис(реферат):
Мета дослідження − вивчення досвіду впровадження білінгвального навчання у закладах загальної середньої освіти та пошук шляхів ефективнох реалізації такого навчання. В умовах зростання вимог суспільства до набуття особистістю різноманітних компетентностей задля ґрунтовної підготовки до дорослого життя реформування освіти постає викликом. Білінгвальне навчання серед усіх наявних форм та методик здатне вирішити цю проблему, наділивши учнів всебічним розвитком на основі інтеграції двомовного навчання. Основне його завдання надати можливість адаптуватися та орієнтуватися як вдома, так і закордоном. Суспільна та педагогічна значущість проблеми зумовили вибір теми курсової роботи «Психолого-педагогічні основи білінгвального навчання». У першому розділі роботи обґрунтовано сутність поняття білінгвального навчання, історію розвитку та зачатки підходу, що розглядається; на основі аналізу психолого-педагогічної літератури з’ясовано переваги та недоліки навчання в білінгвальних класах. У другому розділі роботи розкрито основний стан білінгвального навчання у закладах загальної середньої освіти України. Визначено потенційні труднощі, що можуть виникнути у ході білінгвального навчання та можливі шляхи їх вирішення.