Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гаращенко, Ксенія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2024-05-27T09:02:28Z | |
dc.date.available | 2024-05-27T09:02:28Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гаращенко К. А. Педагогічне спілкування як творчий процес : курсова робота з педагогіки / К. А. Гаращенко ; наук. кер. В. В. Кудіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 36 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6031 | |
dc.description.abstract | Мета курсової роботи – на основі аналізу наукових і навчальних джерел визначити педагогічне спілкування як творчий процес. У роботі розкрито різні моделі поведінки педагога у спілкуванні з учнями на заняттях: модель дикторська («Монблан»); модель неконтактна («Китайська стіна»); модель диференційованої уваги («Локатор»); модель гіпорефлексивна; модель гіперрефлексивна («Гамлет»); модель негнучкого реагування («Робот»); модель авторитарної взаємодії («Я – сам»); модель активної взаємодії («Союз»). У роботі розкрито різні моделі поведінки педагога у спілкуванні з учнями на заняттях: модель дикторська («Монблан»); модель неконтактна («Китайська стіна»); модель диференційованої уваги («Локатор»); модель гіпорефлексивна; модель гіперрефлексивна («Гамлет»); модель негнучкого реагування («Робот»); модель авторитарної взаємодії («Я – сам»); модель активної взаємодії («Союз»). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т. | en_US |
dc.subject | етапи спілкування | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | педагогічне спілкування | en_US |
dc.subject | педагогічний такт | en_US |
dc.subject | стилі спілкування | en_US |
dc.subject | stages of communication | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | pedagogical communication | en_US |
dc.title | Педагогічне спілкування як творчий процес | en_US |
dc.type | Other | en_US |