Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаращенко, Ксенія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-05-27T09:02:28Z
dc.date.available 2024-05-27T09:02:28Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гаращенко К. А. Педагогічне спілкування як творчий процес : курсова робота з педагогіки / К. А. Гаращенко ; наук. кер. В. В. Кудіна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 36 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6031
dc.description.abstract Мета курсової роботи – на основі аналізу наукових і навчальних джерел визначити педагогічне спілкування як творчий процес. У роботі розкрито різні моделі поведінки педагога у спілкуванні з учнями на заняттях: модель дикторська («Монблан»); модель неконтактна («Китайська стіна»); модель диференційованої уваги («Локатор»); модель гіпорефлексивна; модель гіперрефлексивна («Гамлет»); модель негнучкого реагування («Робот»); модель авторитарної взаємодії («Я – сам»); модель активної взаємодії («Союз»). У роботі розкрито різні моделі поведінки педагога у спілкуванні з учнями на заняттях: модель дикторська («Монблан»); модель неконтактна («Китайська стіна»); модель диференційованої уваги («Локатор»); модель гіпорефлексивна; модель гіперрефлексивна («Гамлет»); модель негнучкого реагування («Робот»); модель авторитарної взаємодії («Я – сам»); модель активної взаємодії («Союз»). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.subject етапи спілкування en_US
dc.subject освіта en_US
dc.subject педагогічне спілкування en_US
dc.subject педагогічний такт en_US
dc.subject стилі спілкування en_US
dc.subject stages of communication en_US
dc.subject education en_US
dc.subject pedagogical communication en_US
dc.title Педагогічне спілкування як творчий процес en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу