Abstract:
Дана курсова робота сконцентрована на аналізі та відтворенні імперативних конструкцій у рекламних текстах з урахуванням лінгвістичних, стилістичних та культурних аспектів. В роботі розглядаються лінгвістичні особливості імперативних конструкцій у рекламі, стилістичні аспекти їх перекладу та особливості рекламного дискурсу в українському лінгвокультурному контексті. Далі робота фокусується на практичних аспектах відтворення імперативних конструкцій в українських рекламних текстах, включаючи вибір текстів для аналізу, проводиться аналіз вибраних рекламних текстів, включаючи лексико-семантичний аналіз імперативів та їх подальше відтворення в українській мові. Основні підходи та висновки розглядаються з точки зору ефективності та відповідності культурному контексту. Отже, робота вносить важливий внесок у розуміння процесу використання імперативних конструкцій у рекламних текстах та розкриває їхнє відтворення в українській мові.