dc.contributor.author |
Гаращенко, Вікторія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2024-05-31T07:39:36Z |
|
dc.date.available |
2024-05-31T07:39:36Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гаращенко В. В. Специфіка відтворення політичної реклами з англійської мови на українську: лексико-семантичний і стилістичний аспекти = The specifics of political advertising translation from English into Ukrainian: lexical, semantic and stylistic aspects : курсова робота / В. В. Гаращенко ; наук. кер. Н. І. Голіяд ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 56 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6137 |
|
dc.description.abstract |
Ця курсова робота має на меті дослідження специфіки відтворення
політичної реклами з англійської мови на українську, зосереджуючись на
лексико-семантичних та стилістичних аспектах. Дослідження базується на
аналізі текстів політичних рекламних матеріалів з різних джерел та їх
перекладів на українську мову. Основна мета полягає у виявленні
особливостей перекладу політичної реклами, зокрема, у розкритті
відмінностей у використанні лексики та семантики, а також у розгляді
стилістичних засобів, що використовуються для досягнення певних ефектів у
рекламних текстах. Результати дослідження сприятимуть кращому розумінню
процесу перекладу політичної реклами та виявленню можливих проблем та
шляхів їх вирішення у майбутньому. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
переклад |
en_US |
dc.subject |
політичний дискурс |
en_US |
dc.subject |
семантика |
en_US |
dc.subject |
аналіз тексту |
en_US |
dc.title |
Специфіка відтворення політичної реклами з англійської мови на українську: лексико-семантичний і стилістичний аспекти |
en_US |
dc.title.alternative |
The specifics of political advertising translation from English into Ukrainian: lexical, semantic and stylistic aspects |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |