Abstract:
Мета роботи – теоретично обґрунтувати методику використання
комплексу вправ на основі текстів казок у процесі формування лексичних
компетенцій у діалогічному мовленні учнів 5 класу.
Мета роботи визначається і досягається шляхом вирішення низки
взаємопов’язаних завдань:
- визначення мети та змісту розвитку лексичних компетентностей учнів
п’ятого класу;
- вивчення етапів формування німецької лексичної компетенції в
монологічному мовленні учнів 5 класу;
- проаналізувати етапи формування німецької лексичної компетенції в
діалогічному мовленні учнів 5 класу;
- визначити особливості використання методу казки в позакласній
роботі з німецької мови;
- розгляд використання методу казки в процесі формування лексичної
компетенції німецької мови в мовленні учнів 5 класу.