Abstract:
Курсова робота присвячена дослідженню обслуговування туристів у закладах харчування та розміщення Чехії. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження особливостей організації обслуговування туристів у закладах харчування та розміщення в Чехії. Для досягнення поставленої мети були виконані наступні завдання: систематизовано класифікацію та підходи до характеристики організації обслуговування в закладах розміщення та харчування; охарактеризовано організацію обслуговування в закладах розміщення та харчування Чехії; здійснити аналіз готельної індустрії Чехії; висвітлено досвід функціонування закладів харчування та Чехії; окреслено напрями перспектив розвитку. Об’єктом дослідження є заклади харчування та розміщення в Чехії. Предметом дослідження є організація та технологія обслуговування туристів в закладах харчування та розміщення в Чехії.
Методологічною основою роботи є діалектичний метод і системний підхід до вивчення соціально-економічних процесів, зокрема процесу розвитку та
функціонування організації обслуговування в закладах розміщення та харчування. Методом наукового абстрагування уточнено зміст понять «готель», «ресторан»; методом індукції і дедукції, аналізу і синтезу досліджувались конкретні прояви та узагальнені характеристики організації обслуговування в закладах розміщення та харчування в Чеській Республіці. Для окреслення перспектив розвитку даної галузі застосовано комплекс прогностичних методів. Для дослідження позитивних і негативних чинників впливу на процеси їх формування застосовано абстрактно-логічний метод. У кваліфікаційній роботі розкрито сутність обслуговування в закладах харчування та розміщення Чехії, надано детальну характеристику цієї галузі, з’ясовано її особливості та підсумовано, що розвиток цієї сфери є вдалим
прикладом для нашої країни та також окреслено фактори, які впливають на
розвиток. В роботі охарактеризовано перспективи розвитку цієї сфери в Чехії.