Abstract:
У роботі було проаналізовано наукові джерела на тему психологічних
проблем студентів в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано
сукупність вихідних положень, що утворюють науково-теоретичну основу
дослідження, проаналізовано міру представленості досліджуваної
проблематики у вітчизняних і зарубіжних наукових джерелах, а також
простежено динаміку психологічних проблем студентів в умовах
дистанційного навчання. Задля емпіричного вивчення феноменів
психологічних проблем студентів в умовах дистанційного навчання було
проведене емпіричне дослідження, яке дозволило виявити, що особи з високим
рівнем фрустрації можуть демонструвати тенденцію до зниження мотивації
досягнення успіху та зростання рівня мотивації уникнення невдач, а також
більш виразний рівень тривожності та ригідності, що може бути пов’язаним з
тим, що високий рівень фрустрації серед учасників дослідження може бути наслідком ускладнень адаптації до нових умов дистанційного навчання,
відчуття невпевненості у власних здібностях або недостатньої підтримки та
розуміння з боку оточуючих. Ці фактори можуть впливати на зниження
мотивації досягнення успіху та збільшення мотивації уникнення невдач.