Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Власенко, Дарія Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-06-07T11:02:23Z | |
dc.date.available | 2024-06-07T11:02:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Власенко Д. В. Психологічні проблеми студентів в умовах дистанційного навчання: кваліфікаційна робота бакалавра з психології / Д. В. Власенко ; наук. кер. О. Ф. Бондаренко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 73 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/6344 | |
dc.description.abstract | У роботі було проаналізовано наукові джерела на тему психологічних проблем студентів в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано сукупність вихідних положень, що утворюють науково-теоретичну основу дослідження, проаналізовано міру представленості досліджуваної проблематики у вітчизняних і зарубіжних наукових джерелах, а також простежено динаміку психологічних проблем студентів в умовах дистанційного навчання. Задля емпіричного вивчення феноменів психологічних проблем студентів в умовах дистанційного навчання було проведене емпіричне дослідження, яке дозволило виявити, що особи з високим рівнем фрустрації можуть демонструвати тенденцію до зниження мотивації досягнення успіху та зростання рівня мотивації уникнення невдач, а також більш виразний рівень тривожності та ригідності, що може бути пов’язаним з тим, що високий рівень фрустрації серед учасників дослідження може бути наслідком ускладнень адаптації до нових умов дистанційного навчання, відчуття невпевненості у власних здібностях або недостатньої підтримки та розуміння з боку оточуючих. Ці фактори можуть впливати на зниження мотивації досягнення успіху та збільшення мотивації уникнення невдач. | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т. | en_US |
dc.subject | психологічні проблеми | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | комунікативні бар’єри | en_US |
dc.subject | прокрастинація | en_US |
dc.subject | фрустрація | en_US |
dc.subject | тривожність | en_US |
dc.subject | адаптація | en_US |
dc.subject | саморегуляція | en_US |
dc.subject | психологічне здоров’я | en_US |
dc.subject | соціальна ізоляція | en_US |
dc.title | Психологічні проблеми студентів в умовах дистанційного навчання | en_US |
dc.type | Other | en_US |