Abstract:
Метою кваліфікаційної роботи
бакалавра є визначення сутності та особливостей сучасної інтерпретації
культури управління в сфері рекламних та дистриб’юторських послуг на
підприємстві в умовах висококонкурентного ринку, розроблення
рекомендацій щодо ефективних управлінських рішень у сфері корпоративної
культури підприємства. Для досягнення цієї мети визначено вирішення таких
основних завдань:
1) визначити економічну сутність та значення культури
управління в організації як економічної категорії;
2) розглянути особливості і фактори формування ефективної
управлінської культури;
3) проаналізувати існуючі моделі, підходи та засади щодо
культури управління на прикладах зарубіжного та вітчизняного
досвідах корпоративної культури підприємства;
4) дати оцінку ефективності культури управління та
фінансового стану досліджуваного підприємства ФОП «Тригуба Д. А.»
в умовах зростання конкуренції в сфері надання рекламних та
дистриб’юторських послуг;
5) сформувати шляхи покращення стану та підвищення
ефективності корпоративної культури управління досліджуваного
підприємства ФОП «Тригуба Д. А. на прикладі оптимізації моделі
управління персоналом