Abstract:
Курсова робота на тему “Types of appeal in English advertisements” присвячена розбору та аналізу різних типів залучення в англомовних рекламних оголошеннях. Дослідження складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, резюме, списку використаної літератури та джерел фактичного матеріалу.
У першому розділі Theoretical foundations of advertising appeals” («Теоретичні основи рекламних залучень») визначаються поняття реклами, рекламного залучення та їх роль, розглядаються теоретичні підходи до їх розуміння. Також висвітлюється вплив психології та досліджень споживчої поведінки на розвиток сучасних рекламних залучень. Особлива увага приділяється зв’язку між рекламними залученнями та лінгвістикою. У другому розділі “Analysis of types of appeal in English advertisements” («Аналіз типів залучення в англомовній рекламі») надається детальний аналіз різних типів рекламних залучень, що використовуються в англійській рекламі. Зокрема, розглядаються емоційні залучення, залучення кохання та романтики, сексуальні залучення, залучення, що використовують страх та тривогу, а також гумористичні залучення. Основна увага в ході дослідження приділяється тому, як мова впливає на сприйняття рекламного повідомлення.