Repository of
Kyiv National Linguistic University

Aspects linguocongitif, structurel et compositionnel des comptines françaises pour enfants

Show simple item record

dc.contributor.author Diachenko, N. L.
dc.date.accessioned 2024-10-18T19:59:54Z
dc.date.available 2024-10-18T19:59:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Diachenko N. L. Aspects linguocongitif, structurel et compositionnel des comptines françaises pour enfants / N. L. Diachenko // Вісник КНЛУ. Сер. Філологія. - 2024. - Т. 27. - № 1. - С. 99 - 108 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7229
dc.description.abstract У статті розглянуто французькі дитячі лічилки – вірші малої форми із чіткою ритмічною структурою, що використовуються для справедливого розподілу ролей у грі. З погляду когнітивної лінгвістики, ментальний простір французьких дитячих лічилок є концептуальним утворенням, яке вибудовується безпосередньо в процесі мислення та мовлення і відображає спосіб осмислення реального, передбачуваного чи вигаданого. Гра слів, що розуміється як когнітивний феномен, що відображає ментальну перспективу особистісного бачення світу, реалізується в текстах французьких дитячих лічилок на семантико-синтаксичному, фонологічному та лексичному рівнях і відображає національно-культурну специфіку французького світосприйняття. У структурно-композиційному аспекті основою французьких дитячих лічилок є композиційний фрагмент, що репрезентує певну текстову ситуацію за допомогою комплексу мовних засобів. Структурну основу інваріантної моделі композиційного фрагмента, відповідно до визначальної ролі функцій в організації його змістовної сторони, утворює дієслівний ряд, що містить сім компонентів. Відтворення персонажа відповідно до певного сегмента простору зумовлює переважне використання в цій ланці екзистенційних та локативних конструкцій. Проведене в статті дослідження французьких дитячих лічилок, спрямоване на комплексне виявлення лінгвокогнітивних засобів та елементів їх структурно-композиційної будови, не є вичерпним за своїм обсягом і відкриває перспективи в теоретичному та практичному плані, які вбачаються в застосуванні запропонованої методики в процесі дослідження різних жанрів ігрової поезії. en_US
dc.language.iso fr en_US
dc.publisher Вісник КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Філологія;Т. 27 - № 1
dc.subject comptines françaises pour enfants en_US
dc.subject espace mental en_US
dc.subject linguistique cognitive en_US
dc.subject structure et composition des comptines enfantines en_US
dc.subject jeux de mots en_US
dc.subject французькі дитячі лічилки en_US
dc.subject ментальний простір en_US
dc.subject когнітивна лінгвістика en_US
dc.subject структура і композиція дитячих лічилок en_US
dc.subject гра слів en_US
dc.title Aspects linguocongitif, structurel et compositionnel des comptines françaises pour enfants en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account