Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Diachenko, N. L. | |
dc.date.accessioned | 2024-10-18T19:59:54Z | |
dc.date.available | 2024-10-18T19:59:54Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Diachenko N. L. Aspects linguocongitif, structurel et compositionnel des comptines françaises pour enfants / N. L. Diachenko // Вісник КНЛУ. Сер. Філологія. - 2024. - Т. 27. - № 1. - С. 99 - 108 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7229 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто французькі дитячі лічилки – вірші малої форми із чіткою ритмічною структурою, що використовуються для справедливого розподілу ролей у грі. З погляду когнітивної лінгвістики, ментальний простір французьких дитячих лічилок є концептуальним утворенням, яке вибудовується безпосередньо в процесі мислення та мовлення і відображає спосіб осмислення реального, передбачуваного чи вигаданого. Гра слів, що розуміється як когнітивний феномен, що відображає ментальну перспективу особистісного бачення світу, реалізується в текстах французьких дитячих лічилок на семантико-синтаксичному, фонологічному та лексичному рівнях і відображає національно-культурну специфіку французького світосприйняття. У структурно-композиційному аспекті основою французьких дитячих лічилок є композиційний фрагмент, що репрезентує певну текстову ситуацію за допомогою комплексу мовних засобів. Структурну основу інваріантної моделі композиційного фрагмента, відповідно до визначальної ролі функцій в організації його змістовної сторони, утворює дієслівний ряд, що містить сім компонентів. Відтворення персонажа відповідно до певного сегмента простору зумовлює переважне використання в цій ланці екзистенційних та локативних конструкцій. Проведене в статті дослідження французьких дитячих лічилок, спрямоване на комплексне виявлення лінгвокогнітивних засобів та елементів їх структурно-композиційної будови, не є вичерпним за своїм обсягом і відкриває перспективи в теоретичному та практичному плані, які вбачаються в застосуванні запропонованої методики в процесі дослідження різних жанрів ігрової поезії. | en_US |
dc.language.iso | fr | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Філологія;Т. 27 - № 1 | |
dc.subject | comptines françaises pour enfants | en_US |
dc.subject | espace mental | en_US |
dc.subject | linguistique cognitive | en_US |
dc.subject | structure et composition des comptines enfantines | en_US |
dc.subject | jeux de mots | en_US |
dc.subject | французькі дитячі лічилки | en_US |
dc.subject | ментальний простір | en_US |
dc.subject | когнітивна лінгвістика | en_US |
dc.subject | структура і композиція дитячих лічилок | en_US |
dc.subject | гра слів | en_US |
dc.title | Aspects linguocongitif, structurel et compositionnel des comptines françaises pour enfants | en_US |
dc.type | Article | en_US |