Короткий опис(реферат):
У статті запропоновано аналітичний огляд сучасних тенденцій навчання і розвитку
соціально-емоційної й етичної компетентностей в академічних середовищах України і решти
світу. Визначено пріоритетні ініціативи з упровадження стратегій розвитку емоційного інтелекту
у вигляді фокусного та інтегрованого підходу. Запропоновано комбіноване, послідовне або
одночасне застосування вказаних стратегій у навчанні на принципах інтегрованого контенту
в навчанні іноземних мов (CLIL). Засновано на емпіричному матеріалі, отриманому автором
у процесі викладання мовознавчої дисципліни “Сучасна лінгвістика емоцій: інтегральний
підхід”, виокремлено перспективні технології розвитку емоційного інтелекту студентства
на загальнопедагогічних засадах гуманності, інтеграції знань, інтерактивності й загальної
комп’ютеризації, які виявляються в комплексних поєднаннях їх застосування.