Короткий опис(реферат):
Метою кваліфікаційної роботи є визначення пріоритетних напрямків вдосконалення організації сервісного обслуговування споживачів та виявлення шляхів підвищення ефективності заходів зі стимулювання продажу продукції ТОВ «Зенітек». Мета дослідження реалізується на основі вирішення таких завдань: дослідити сучасні підходи до максимізації рівня задоволення споживачів та фінансових результатів підприємства; розкрити специфіку особливостей роботи із цільовими споживачами на ринку організованих споживачів; проаналізувати взаємозв’язок сервісного обслуговування та стимулювання збуту; охарактеризувати організаційно-економічну діяльність підприємства; проаналізувати середовище функціонування підприємства; проаналізувати організацію сервісного обслуговування покупців та методи стимулювання продажів продукції підприємства; визначити пріоритетні напрямки вдосконалення організації сервісного обслуговування споживачів ТОВ «Зенітек»; надати рекомендації щодо підвищення ефективності заходів зі стимулювання продажу продукції підприємства.