Abstract:
Стаття присвячена використанню засобів технології едьютейнмент при навчанні
японської мови й культурі, які значно урізноманітнюють процес навчання студентів закладу
вищої освіти. Проаналізовано деякі сучасні підходи щодо використання засобів технології
едьютейнмент на прикладі пісень і веб-квесту, розглянуто особливості й переваги їх
використання. Наведено приклади вправ для роботи з пісенним матеріалом і веб-квестом на
початковому й просунутому етапах вивчення японської мови та культури. Також проаналізовано
вплив цих засобів на формування й розвиток у студентів мовної, мовленнєвої та соціокультурної
компетентностей. Доведено продуктивність використання пісень і веб-квестів як засобів, що
виконують освітню, виховну й розвивальну функції та мають істотний методичний потенціал
сучасних засобів навчання.