Короткий опис(реферат):
У статті зосереджено увагу на професійно-творчих якостях викладача німецької мови
і культури. Здійснено теоретичний аналіз літератури щодо компетентнісного підходу до підготовки
майбутніх фахівців. Проілюстровано міжкультурну компетентність, зазаначено її компоненти, які
становлять зміст формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності. Виокремлено
метакогнітивні, когнітивні, креативні та комунікативні якості викладача в контексті здійснення педагогічної
діяльності з метою формування міжкультурної комунікації. Акцентовано психолого-педагогічний аспект
комунікативної компетентності викладача, зокрема його національно-культурні характеристики як
медіатора в освітньому процесі на межі щонайменше двох різних лінгвокультур. Зроблено висновок,
що формування у студентів іншомовних навичок і вмінь міжкультурної комунікації започатковується
на етапі міжособистісного ідіоетнічного спілкування із викладачем німецької мови і культури