Abstract:
Мета дослідження полягає в детальному аналізі оказіоналізмів в сучасному англійськомовному мас-медійному дискурсі та виявленні проблем і стратегій їх перекладу українською мовою. Зокрема, мета дослідження спрямована на визначення особливостей створення і функціонування оказіоналізмів у англійськомовному медійному дискурсі, що обумовлює такі завдання як: 1) зробити огляд та систематизацію теоретичних аспектів оказіоналізмів та їхньої ролі у мас-медійному дискурсі;
2) вивчити існуючі підходи до перекладу оказіоналізмів;
3) схарактеризувати мас-медійний дискурс як середовище існування оказіоналізмів та окреслити основні принципи його перекладу;
4) проаналізувати приклади оказіоналізмів в англійськомовних медіа з огляду на їхню структуру, значення та функції;
5) описати способи перекладу оказіоналізмів в сучасному англійськомовному мас-медійному дискурсі.