Короткий опис(реферат):
У дисертації досліджено актуальну тему складного і багатогранного явища реклами, що перебуває на стику різних дисциплін, у ракурсі її взаємозв’язків із часом навколишнього світу. Темпоральний вектор дослідження було зумовлено апріорною включеністю рекламних текстів в актуальне економічне життя людини, при цьому увагу було зосереджено на лексичних маркерах часу як опційній темпоральній категорії сучасної японської мови, а відповідно – свідомому вияві інтенцій творців рекламних текстів.
Для проведення дослідження було обрано цілошпальтну газетну рекламу як максимально незалежні від впливів редакторської політики та суміжних матеріалів тексти, причому для підвищення рівня цілісності текстів серед цілошпальтної реклами не обиралися групи розрізнених мікрореклам, що лише випадково займають повну шпальту, а лише ті газетні шпальта, що були повністю викуплені одним рекламодавцем та присвячені одному товару чи послузі.