Abstract:
Метою кваліфікаційної роботи є комплексний аналіз теоретичних та практичних аспектів збутової стратегії ТОВ «Димовентсервіс» та розроблення практичних рекомендацій щодо її удосконалення.
Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення таких завдань:
● розкрити сутність поняття місткості ринку та її значення в формуванні збутової стратегії підприємства;
● проаналізувати методичні підходи до формуванні збутової стратегії підприємства;
● охарактеризувати організаційно-економічний стан ТОВ «Димовентсервіс»;
● здійснити аналіз місткості цільового ринку та динаміки збуту продукції підприємства;
● оцінити вплив ринкових факторів на обсяги реалізації;
● запропонувати напрями удосконалення збутової стратегії ТОВ «Димовентсервіс». Практична значущість дослідження полягає у можливості застосування запропонованих заходів для підвищення достовірності прогнозів збуту, що дозволить ТОВ «Димовентсервіс» поліпшити маркетингове планування, підвищити ефективність збутової діяльності та оптимізувати ресурсне забезпечення.