dc.contributor.author |
Кавуновський, Владислав Олександрович |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-04T10:21:26Z |
|
dc.date.available |
2025-06-04T10:21:26Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Кавуновський В. О. Формування збутової стратегії підприємства» (на прикладі ТОВ «Димовентсервіс») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / В. О. Кавуновський ; наук. кер. Н. Л. Новікова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 63 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7774 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є комплексний аналіз теоретичних та практичних аспектів збутової стратегії ТОВ «Димовентсервіс» та розроблення практичних рекомендацій щодо її удосконалення.
Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення таких завдань:
● розкрити сутність поняття місткості ринку та її значення в формуванні збутової стратегії підприємства;
● проаналізувати методичні підходи до формуванні збутової стратегії підприємства;
● охарактеризувати організаційно-економічний стан ТОВ «Димовентсервіс»;
● здійснити аналіз місткості цільового ринку та динаміки збуту продукції підприємства;
● оцінити вплив ринкових факторів на обсяги реалізації;
● запропонувати напрями удосконалення збутової стратегії ТОВ «Димовентсервіс». Практична значущість дослідження полягає у можливості застосування запропонованих заходів для підвищення достовірності прогнозів збуту, що дозволить ТОВ «Димовентсервіс» поліпшити маркетингове планування, підвищити ефективність збутової діяльності та оптимізувати ресурсне забезпечення. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Формування збутової стратегії підприємства» (на прикладі ТОВ «Димовентсервіс») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |