dc.contributor.author |
Карпенко, Ярослава Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-04T10:22:20Z |
|
dc.date.available |
2025-06-04T10:22:20Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Карпенко Я. В. Особливості онлайн просування продукту підприємства» (на прикладі компанії ТОВ «Ropa Україна») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / Я. В. Карпенко ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 52 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7775 |
|
dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі бакалавра з маркетингу досліджуються ключові аспекти розвитку конкурентоспроможності бренду в умовах цифрової трансформації. Метою роботи є визначення ефективних інструментів та стратегій для підвищення конкурентоспроможності бренду компанії ТОВ «Ropa Україна» за допомогою впровадження сучасних цифрових технологій у маркетингові процеси. У роботі були проаналізовані найбільш перспективні методи, такі як інтеграція чат-ботів для автоматизації взаємодії з клієнтами, використання відео-контенту для підвищення впізнаваності бренду, активне просування через соціальні мережі та впровадження CRM-системи для персоналізації комунікації. Основними висновками є те, що впровадження цих інструментів дозволяє значно покращити взаємодію з клієнтами, знизити витрати на маркетингові кампанії, збільшити конверсію та рівень лояльності клієнтів, що призводить до збільшення обсягу продажів і стабільного росту доходу. Практичні результати роботи свідчать, що запропоновані заходи можуть забезпечити додаткові доходи на рівні 3-4 млн грн на рік та забезпечити довгострокову конкурентоспроможність компанії. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Особливості онлайн просування продукту підприємства» (на прикладі компанії ТОВ «Ropa Україна») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |