Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі досліджується роль реклами в просуванні бренду на українському ринку на прикладі компанії ТОВ «Епіцентр К».
Метою роботи є оцінка ефективності діяльності компанії та визначення її впливу та рекламних стратегій на популяризацію даного бренду серед українських споживачів. Також було виявлено та зазначено роль реклами у забезпеченні впізнаваності бренду на українському ринку, формуванні позитивного іміджу компанії та стимулюванні продажів.
Дослідження базувалось на визначенні основних етапів планування рекламної кампанії, також охарактеризовано методи оцінки її ефективності, а також проведено аналіз рекламних стратегій ТОВ «Епіцентр К». У теоретичній частині роботи детально обґрунтовано важливість комплексного підходу до планування рекламної діяльності, що включає глибоке дослідження цільової аудиторії, вибір відповідних комунікаційних каналів та застосування правильної концепції щодо оцінки результатів. А також наголошено на необхідності врахування змін на сучасному ринку враховуючи актуальні обставини в країні для планування рекламної діяльності кампанії. Практична частина роботи показала, що активне використання різноманітних рекламних каналів дозволило компанії зайняти провідні позиції на ринку, підвищити лояльність споживачів і підтримувати високу конкурентоспроможність. Запропоновані рекомендації щодо вдосконалення рекламної діяльності базуються на впровадженні сучасних технологічних рішень та інноваційних комунікаційних інструментів, що сприятиме подальшому зміцненню бренду на українському ринку.