Короткий опис(реферат):
Мета дослідження:
Теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити самооцінку як
фактор академічної успішності студентської молоді.
Завдання дослідження:
– здійснити теоретичний аналіз проблеми самооцінки та академічної
успішності;
– провести емпіричне дослідження рівня самооцінки та її зв’язку з
академічною успішністю студентів;
– інтерпретувати результати дослідження;
– розробити практичні рекомендації щодо підвищення академічної
успішності студентів шляхом оптимізації їхньої самооцінки. Практичне значення роботи полягає в можливості використання її матеріалів в освітній та психологічній практиці. Результати дослідження можуть бути інтегровані у викладання навчальних курсів у закладах вищої освіти, таких як «Вікова психологія», «Педагогічна психологія», «Психологія особистості» та інші дисципліни. Також вони можуть стати основою для розробки тренінгових програм, спрямованих на підвищення академічної успішності студентів через розвиток їхньої самооцінки. Отримані дані корисні для психологів у консультативній діяльності, спрямованій на формування самоповаги та впевненості у студентів, а також для педагогів і кураторів груп у роботі зі студентською молоддю.