Abstract:
Робота присвячена вивченню губристичної мотивації як інтегративного особистісного утворення, що впливає на професійну готовність студентів соціономічних спеціальностей.
У першому розділі проаналізовано основні теоретичні підходи до розуміння губристичної мотивації, її зв’язок із самооцінкою, емоційною зрілістю, комунікативною компетентністю та професійною спрямованістю.
Другий розділ містить опис методичного інструментарію, вибірки та логіки емпіричного дослідження.
У третьому розділі представлено результати емпіричного аналізу, що засвідчили наявність трьох основних компонентів губристичної мотивації: мотивації до успіху, комунікативної мотивації та емпатійної чутливості. Встановлено статистично значущі кореляції між губристичною мотивацією, емпатією та комунікативними здібностями. У роботі обґрунтовано практичні шляхи розвитку губристичної мотивації у студентів соціономічних професій, зокрема через тренінги, менторство та профілактику емоційного вигорання.