Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Могильна, Любов Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-06-06T08:31:27Z | |
dc.date.available | 2025-06-06T08:31:27Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Могильна Л. О. Мотиваційна складова вибору професії психолога сучасними студентами : кваліфікаційна робота бакалавра з психології / Л. О. Могильна ; наук. кер. О. Ф. Бондаренко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 63 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7793 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження: вивчити особливості мотивації вибору професії психолога студентами українських вищих навчальних закладів, визначити домінуючі мотиви, їх динаміку протягом навчання та зв’язок з особистісними характеристиками. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати теоретичні підходи до вивчення мотивації. 2. Провести емпіричне дослідження мотивації студентів. 3. Здійснити порівняльний аналіз мотивації студентів різних курсів. 4. Розробити практичні рекомендації на основі результатів. Об’єкт дослідження: мотивація вибору професії у студентів. Предмет дослідження: особливості мотивації вибору професії сучасними студентами психологічних спеціальностей. Методи дослідження: аналіз наукової літератури, методики Ільїна, Мерліна, Леонтьєва; статистичний аналіз (описова статистика, кореляція, порівняння). Основні результати: ● Виявлено, що вибір професії психолога зумовлюється поєднанням внутрішніх і зовнішніх мотивів. ● Встановлено зв’язок між мотиваційними чинниками та особистісними якостями (емпатією, мотивацією до успіху). ● Визначено, що мотиваційні установки змінюються впродовж навчання. ● Надано практичні рекомендації для покращення професійної підготовки майбутніх психологів. Наукова новизна: перше комплексне дослідження мотивації вибору професії психолога в умовах сучасних соціально-економічних та воєнних викликів. Практичне значення: результати можуть бути використані викладачами, психологами, профорієнтаторами для вдосконалення освітнього процесу та підтримки професійного самовизначення студентів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | career choice | en_US |
dc.subject | students | en_US |
dc.subject | psychologist | en_US |
dc.subject | professional development | en_US |
dc.subject | intrinsic motives | en_US |
dc.subject | extrinsic stimuli | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | вибір професії | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | психолог | en_US |
dc.subject | професійне самовизначення | en_US |
dc.subject | внутрішні мотиви | en_US |
dc.subject | зовнішні стимули | en_US |
dc.title | Мотиваційна складова вибору професії психолога сучасними студентами | en_US |
dc.type | Other | en_US |