Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту осіб юнацького віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Розбіцька, Ольга Валентинівна
dc.date.accessioned 2025-06-06T08:38:34Z
dc.date.available 2025-06-06T08:38:34Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Розбіцька О. В. Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту осіб юнацького віку : кваліфікаційна робота бакалавра з психології / О. В. Розбіцька ; наук. кер. І. В. Каряка ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 93 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7797
dc.description.abstract Метою роботи є теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту осіб юнацького віку, виявлення рівня сформованості його основних компонентів та визначення взаємозв’язку з емоційним благополуччям і соціальною адаптацією. Об’єктом дослідження є психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту. Предметом дослідження виступають складові емоційного інтелекту юнаків, їх зв’язок з рівнем емоційного благополуччя та соціальною адаптованістю. Для досягнення мети та реалізації завдань дослідження було використано комплекс методів: - теоретичних — аналіз і узагальнення наукових джерел, класифікація понять, систематизація підходів до розуміння структури та функцій емоційного інтелекту; - емпіричних — тестування з використанням методики В. В. Зарицької, опитувальника В. Бойка, опитувальник О. Морозова та методики соціально-психологічної адаптації К. Роджерса і Р. Даймонда; - статистичних — математико-статистична обробка результатів з використанням коефіцієнта рангової кореляції Спірмена. У роботі з’ясовано, що емоційний інтелект юнаків найчастіше перебуває на середньому рівні сформованості. Найвищі показники спостерігалися у сфері емпатії, тоді як саморегуляція виявилася найменш розвиненою складовою. Дослідження виявило позитивну кореляцію між рівнем емоційного інтелекту, задоволеністю життям та соціальною адаптованістю. Було визначено, що розвиток ЕІ є важливим чинником особистісного зростання, психологічної стійкості та ефективної взаємодії у соціальному середовищі. У роботі подано практичні рекомендації щодо розвитку емоційного інтелекту в осіб юнацького віку, зокрема запропоновано психолого-педагогічні заходи, спрямовані на вдосконалення саморегуляції та емпатії. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject emotional intelligence en_US
dc.subject adolescence en_US
dc.subject empathy en_US
dc.subject self-regulation en_US
dc.subject emotional well-being en_US
dc.subject social adaptation en_US
dc.subject self-awareness en_US
dc.subject psychological stability en_US
dc.subject емоційний інтелект en_US
dc.subject юнацький вік en_US
dc.subject емпатія en_US
dc.subject саморегуляція en_US
dc.subject емоційне благополуччя en_US
dc.subject соціальна адаптація en_US
dc.subject самосвідомість en_US
dc.subject психологічна стійкість en_US
dc.title Психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту осіб юнацького віку en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу