Abstract:
Кваліфікаційна робота на тему «Особливості проявів інтернет-залежності студентської молоді».
Робота складаєтсья зі вступу, двох розділів, кожен з яких містить три підрозділи, висновки. Список літератури містить 41 джерел. Робота містить 66 сторінок.
Мета дослідження: здійснити теоретичний аналіз та емпірично дослідити особливості проявів інтернет-залежності у студентів різних напрямів підготовки.
Об’єкт дослідження: інтернет-залежність як психічне явище.
Предмет дослідження: особливості проявів інтернет-залежності у студентської молоді.
Методи дослідження: теоретичний аналіз, «Тест інтернет-залежності» К. Янг, опитувальник «Спосіб скринінгової діагностики комп’ютерної залежності», опитувальник «Методика діагностики схильності до різних залежностей», методи математичної статистики.
У теоретичній частині роботи було проаналізовано поняття інтернет-залежності як психологічної проблеми, її класифікацію, форми прояву, симптоми та чинники виникнення. Особливу увагу приділено віковим та психологічним особливостям студентів, а також специфіці їхньої інтернет-активності. В емпіричній частині було проведено дослідження рівня інтернет-залежності серед студентів на базі трьох факультетів різних університетів: психологічного, філологічного та юридичного. У висновку ми отримали наступні результати: філологи мають найвищий рівень інтернет-залежності, студенти юридичного факультету – комп’ютерної залежності, а психологи демонструють найнижчі показники. Статистичний аналіз підтвердив значущі відмінності у рівнях інтернет-залежності між студентами різних факультетів.