Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Соціально-психологічні причини низької учбової активності студентів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидоренко, Дар’я Олексіївна
dc.date.accessioned 2025-06-06T08:42:03Z
dc.date.available 2025-06-06T08:42:03Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Сидоренко Д. О. Соціально-психологічні причини низької учбової активності студентів : кваліфікаційна робота бакалавра з психології / Д. О. Сидоренко ; наук. кер. Н. О. Кучеровська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 70 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7799
dc.description.abstract Мета дослідження – визначити та проаналізувати соціально-психологічні чинники, які зумовлюють низьку учбову активність студентів, а також розробити рекомендації щодо її подолання й профілактики. Об’єкт дослідження – процес навчальної діяльності студентів у закладі вищої освіти. Предмет дослідження – сукупність соціально-психологічних причин, які впливають на формування низької учбової активності студентів. Завдання дослідження: - дослідити психологічні особливості навчання студентів у ЗВО; - визначити основні причини низької учбової активності; - проаналізувати ефективні шляхи підвищення навчальної активності; - розробити методологію дослідження причин низької активності; - розробити рекомендації щодо профілактики низької учбової активності. Методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, синтез, узагальнення), психолого-педагогічні (діагностичний, порівняльний, спостереження), а також спеціалізовані психодіагностичні методики, призначені для визначення рівня тривожності, мотивації, адаптації та концентрації уваги. Основні результати та висновки. У роботі з’ясовано, що низька активність студентів у навчальному процесі зумовлена переважно недостатнім рівнем мотивації, надмірною тривожністю, слабко розвиненими навичками організації самостійного навчання та нестачею пізнавального інтересу. Впровадження інтерактивних методів викладання, корекційно-розвивальних програм і профілактичних заходів, орієнтованих на підвищення мотивації та розвиток когнітивних навичок, сприяє загальному поліпшенню успішності студентів та формуванню їхньої стійкої учбової активності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject academic activity en_US
dc.subject socio-psychological factors en_US
dc.subject motivation en_US
dc.subject adaptation en_US
dc.subject anxiety en_US
dc.subject independent learning en_US
dc.subject prevention en_US
dc.subject underachievement en_US
dc.subject учбова активність en_US
dc.subject соціально-психологічні чинники en_US
dc.subject мотивація en_US
dc.subject адаптація en_US
dc.subject тривожність en_US
dc.subject самостійне навчання en_US
dc.subject профілактика en_US
dc.subject неуспішність en_US
dc.title Соціально-психологічні причини низької учбової активності студентів en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу