Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сидоренко, Дар’я Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2025-06-06T08:42:03Z | |
dc.date.available | 2025-06-06T08:42:03Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Сидоренко Д. О. Соціально-психологічні причини низької учбової активності студентів : кваліфікаційна робота бакалавра з психології / Д. О. Сидоренко ; наук. кер. Н. О. Кучеровська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 70 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7799 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – визначити та проаналізувати соціально-психологічні чинники, які зумовлюють низьку учбову активність студентів, а також розробити рекомендації щодо її подолання й профілактики. Об’єкт дослідження – процес навчальної діяльності студентів у закладі вищої освіти. Предмет дослідження – сукупність соціально-психологічних причин, які впливають на формування низької учбової активності студентів. Завдання дослідження: - дослідити психологічні особливості навчання студентів у ЗВО; - визначити основні причини низької учбової активності; - проаналізувати ефективні шляхи підвищення навчальної активності; - розробити методологію дослідження причин низької активності; - розробити рекомендації щодо профілактики низької учбової активності. Методи дослідження: загальнонаукові (аналіз, синтез, узагальнення), психолого-педагогічні (діагностичний, порівняльний, спостереження), а також спеціалізовані психодіагностичні методики, призначені для визначення рівня тривожності, мотивації, адаптації та концентрації уваги. Основні результати та висновки. У роботі з’ясовано, що низька активність студентів у навчальному процесі зумовлена переважно недостатнім рівнем мотивації, надмірною тривожністю, слабко розвиненими навичками організації самостійного навчання та нестачею пізнавального інтересу. Впровадження інтерактивних методів викладання, корекційно-розвивальних програм і профілактичних заходів, орієнтованих на підвищення мотивації та розвиток когнітивних навичок, сприяє загальному поліпшенню успішності студентів та формуванню їхньої стійкої учбової активності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Київ. нац. лінгв. ун-т | en_US |
dc.subject | academic activity | en_US |
dc.subject | socio-psychological factors | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | adaptation | en_US |
dc.subject | anxiety | en_US |
dc.subject | independent learning | en_US |
dc.subject | prevention | en_US |
dc.subject | underachievement | en_US |
dc.subject | учбова активність | en_US |
dc.subject | соціально-психологічні чинники | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | адаптація | en_US |
dc.subject | тривожність | en_US |
dc.subject | самостійне навчання | en_US |
dc.subject | профілактика | en_US |
dc.subject | неуспішність | en_US |
dc.title | Соціально-психологічні причини низької учбової активності студентів | en_US |
dc.type | Other | en_US |